Velkommen til vores hjemmeside!

Skoleridning

Kunne du også tænke dig at gå til undervisning på Landlyst, så send os en besked her, eller på SMS: 21 96 58 39

Du kan læse mere om elevridning her

Mød vores skoleheste her :)

Opstaldning!

Hvis du er interesseret i at få din hest eller pony opstaldet på Landlyst, Hirtshals Rideklub,
er du velkommen til at kontakte vores staldmester Pernille Thomsen mellem kl. 8 og 13 på tlf.: 51 18 32 71, eller vores formand Mads Marquardsen på tlf: 23 29 16 39.

“Vi har faste priser på boksene som inkluderer kvalitetsfoder fra Equsana, strøelse og wrap.

Herudover er der mange individuelle muligheder for at din hests opstaldning bliver som netop som du kan ønske. Mindre folde, eget foder, dækkener og klokker kan gives på, osv.
Men tag en snak med vores staldmester om netop jeres individuelle behov.

Staldmesteren lukker hestene på fold alle hverdage. I weekender skiftes vi til at have morgenvagt, ligesom vi skiftes til at have aftenvagt.

Landlyst råder over to haller, på hhv 60*20 meter og 40*20 meter.
To udendørs dressurbaner på 60*20 meter. En sandbane til spring. En græsbane til spring. Travbane. Klubhus med omklædningsfaciliteter.
Men kom endelig forbi og sig hej, vi viser gerne rundt.

Hirtshals Rideklub