Del siden

Du velkommen til at kontakte vores staldmester Pernille Thomsen, hvis du er interesseret i at få din hest eller pony opstaldet på Landlyst, Hirtshals Rideklub.

Vi har faste priser på boksene, som inkluderer kvalitetsfoder fra Equsana, strøelse og wrap.

Herunder er der mange individuelle muligheder for, at din hest opstaldning bliver som du ønsker. Mindre folde, eget foder, dækkener og klokker gives på, osv. Hvis du har andre ønsker, så kan du tage en snak med vores staldmester.

Billig opstaldning tilbydes!

Vores meget kompetente staldmester lukker hestene på fold til hverdag og i weekenden skiftes vi til at havde morgenvagt, ligesom vi skiftes til at have aftenvagt.

Landlyst råder over to ridehaller på hhv. 60x20 meter og 40x20 meter, to udendørs dressurbaner på 20x60 meter, en sandbane til spring, en græsbane til spring travbane og klubhus.

Din hest bliver fodret og lukket på fold hver dag, i weekenderne gøres dette af opstalderne som skiftes til at have staldvagt efter en plan som laves for et par måneder ad gangen. Du muger selv ud hele ugen.

Ved opstaldning på Landlyst opkræves depositum på kr. 800 ved kontraktens underskrivelse.

NB: Vi gør opmærksom på, at der er en måneds opsigelse på leje af boks, og at boksen kan lejes ud til en anden umiddelbart efter opsigelsesperioden er slut. Man kan altså kun ”skifte mening” hvis boksen stadig er ledig.
Hvis hesten flyttes før opsigelsesperiodens udløb, skal man stadig betale for perioden.

Er du interesseret i at få din hest opstaldet på Landlyst eller har du spørgsmål omkring opstaldning så ring til: Pernille Thomsen mellem kl. 8 og 12 på tlf.: 51 18 32 71, eller vores formand Mads Marquardsen på tlf: 23 29 16 39.