Bliv Medlem af Hirtshals Rideklub!

Medlemskab af Hirtshals Rideklub

Som medlem af HIR har du adgang til arrangementer, stævner og faciliteter på Landlyst.

Vi holder klubstævnercirka tre gange om året, og du kan tage ud til en lang række stævner, som HIR bliver inviteret til.

Du kan bruge alle faciliteter på Landlyst - dog undtaget ridehallerne, her skal du også have et halkort til 400 kroner om måneden.

Du kan gå til ridning hos klubbens underviser eller tage din egen underviser med.

Du kan få din hest opstaldet på Landlyst eller komme derop med din hest og ride så tit, du har lyst.

Regler for ridning i Hirtshals Rideklub står beskrevet under emnet: halkort, brug af ridehaller, græsspringbane og generelt.

Der sker også mange andre ting i klubben - en gang om året har vi rytterfest, hvor vi deler klubpokaler ud til rytterne, vi har hyggeaftener, kurser, arbejdsdage og meget mere.

Du har også mulighed for at være med til at arrangere stævner, komme på kurser i Dansk Rideforbund og meget mere. Alle er meget vekomne til at melde sig ind.
Bestyrelsen hører gerne fra jer, hvis I har idéer til aktiviteter, vi kunne lave i rideklubben.

Priser - bemærk et halvår er fra 1/1-30/6 & 1/7-31/12

Juniormedlemmer under 18 år: 210 kroner per halvår

Voksne aktive medlemmer: 250 kroner per halvår

Voksne passive medlemmer: 250 kroner per hele år.

Halkort 400 kroner pr. måned. (medlemskab af klubben er en forudsætning)