Find os på Facebook!

Hirtshals Rideklub

Er vores officielle facebookside, som alle kan følge. Her reklamerer vi for os selv, ligger billeder ind fra stævne, sommerskole mv.

Opstaldere & parter på Landlyst

Denne side bruges til intern kommunikation.

Parter på Landlyst, Hirtshals Rideklub

Til dem der har part på klubbens skoleponyer
Beskeder vedr. partsponyer ligges ud her.

Elevryttere -Hirtshals rideklub

Til dem der modtager rideskoleundervisning på elevhold. Beskeder fra underviserne ligges ud her. Gælder både spring og dressur.

Billeder af Landlyst´ heste og ponyer

Her er alle velkomne til at ligge billeder på. Siden bruges ofte til stald-, fold & turbilleder

Landlyst - køb, salg & bytte

Her er der mulighed for, at sælge & købe brugt ridepåklædning & rideustyr.

Hirtshals Rideklub

På denne side kan der findes gamle billeder fra rideklubben. Informationer osv. findes på ny Facebook side - også under navnet Hirtshals Rideklub.

Anmod blot om at blive medlem, af de grupper som er relevante for dig, så bliver du tilføjet af en administrator.

Hvis du er for ung til at have en FB-profil, anbefaler vi, at dine forældre holder sig orienteret her.